Sidijk

Al meer dan 40 jaar is Sidijk de producent en leverancier van slimme oplossingen voor in de leisure, sport en industrie. Van trampolineparken en binnenspeeltuinen, tot en met boardingen voor schaatsbanen en innovatieve oplossingen voor de agrarische sector en industrie. Bij Sidijk hebben ze een oplossing voor elke uitdaging.

Ze stelden MSTRWRK voor de uitdaging om hun brede assortiment in één korte brandfilm samen te vatten. En dat is waar wij blij van worden. Zo spitten wij hun brandmanual van voor tot achter door en beten wij ons vast in de leisure, sport en industrie. Met een bezoek aan schaatstempel Thialf, een gloednieuw trampoline park in Duitsland, een boer in het zuiden van Friesland én opnames bij Sidijk in de productiehal, hadden wij onze beelden compleet en konden wij de brandfilm voor Sidijk afronden. En zie hier het resultaat.

'Hoe kunnen wij onze bekendheid en ons bereik het hele jaar door vergroten?' Die vraagt heeft XXL Hosting bij communicatiebureau byteffekt neergelegd. Om dat voor elkaar te krijgen zijn er een aantal campagnes voorgesteld, waar ook drie online commercials een onderdeel van zijn.

Byteffekt, waar we al langer mee samenwerken, heeft ons gevraagd om het concept om te zetten naar een script en uiteraard tot de uitvoering ervan. En toffe ideeën uitvoeren en perfectioneren, daar worden wij heel blij van! Over ideeën gesproken, daar is dit concept ook op gebaseerd. In de kroeg, op een verlaten strand of tijdens een yogales: goede ideeën krijg je vaak op momenten dat je het niet verwacht. En een prachtig plan voor een domeinnaam, die wil je natuurlijk zo snel mogelijk vastleggen. Bij XXL Hosting uiteraard, 'gastheer voor ruim 30.000 websites'. Elke commercial heeft dezelfde opbouw, om zoveel mogelijk herkenning bij de kijker te creëren.

Na afronding van het script zijn we op zoek gegaan naar een passende sprekende locatie en enthousiaste acteurs, die passen bij de sfeer uit het concept. Props gereed? Check. Techniek en draaiboek gereed? Check. Tijd om te filmen! De fijne crew en cast zorgden voor een gezellige (en warme) draaidag en dat zie je terug in het eindresultaat.

Voor de filmkenners; we hebben hier gebruik gemaakt van het zogenoemde vertigo effect, om het idee van de hoofdpersoon nog meer te versterken. Bij een vertigo shot blijft de voorgrond gelijk, terwijl de achtergrond beweegt (uitzoomt). Dit effect is vernoemd naar de film Vertigo van Alfred Hitchcock, waarin deze techniek voor het eerst werd gebruikt. Het effect is bijvoorbeeld ook te zien in de films Jaws, E.T., Goodfellas en The Lord of the Rings.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Om nieuwe medewerkers aan te trekken, heeft European Aerosols ons gevraagd om samen met byteffekt een arbeidsmarktcampagne te ontwikkelen. De campagne is gericht op de meest voorkomende vacatures binnen het bedrijf.

Een klant waar we al jaren voor werken, maar die we nu in een nieuw jasje mogen steken. Voorheen bekend als de Motip Dupli Group gaan ze nu door onder de naam European Aerosols. De European Aerosols Group is marktleider in de ontwikkeling van spuitoplossingen voor verf, vernissen en technische producten en is vooral actief in de automotive-, doe-het-zelf- en industriële segmenten. Naast de productie van meer dan honderd miljoen spuitbussen per jaar, produceert European Aerosols plamuren en lakstiften.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Comenius Zamenhof biedt zowel praktijkonderwijs als vmbo aan.
Hoe is het nou om op deze school les te krijgen?

De afgelopen jaren was het lastig om een open dag te kunnen organiseren.
En om zowel toekomstige leerlingen als hun ouders een indruk te geven van de school, heeft het Comenius Zamenhof ons gevraagd om een promotievideo te produceren.

Superleuk om deze productie samen met de leerlingen te maken.
Dat begon al met gesprekken over de school, want wat maakt de school zo leuk en waarom hebben zij zelf voor deze school gekozen?

Deze input was heel waardevol voor het ontwikkelen van het concept.
De jongeren zijn met Tiktok en Instagram natuurlijk gewend aan korte en snelle video's.
Daarom hebben we niet één, maar twee video's geproduceerd. Daarmee konden we per video goed laten zien wat de praktijk stroom en de vmbo stroom inhoudt. Ook voor ons was dit weer een paar dagen terug in de schoolbanken, maar wat hebben we samen met de leerlingen een toffe productie neergezet!

Comenius Zamenhof VMBO

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

In Gorecht-Noord, een wijk in Hoogezand Groningen, is het de bedoeling om versneld van het gas af te gaan. Het alternatief is de warmtering van Gasvrij Gorecht. Omdat deze transitie betekent dat bewoners een tijdje overlast kunnen ervaren, levert dat veel vragen en onduidelijkheden op in de wijk.

In samenwerking met Gasvrij Gorecht en StaBij Communicatie hebben wij deze video geproduceerd waarin de meest gestelde vragen beantwoord worden. Eerder ontwikkelden wij met MSTRWRK Animatiestudio al een uitleganimatie over de warmtering. Want hoe werkt dat eigenlijk?

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

De European Aerosols Group is marktleider in spuitoplossingen voor verf, vernissen en technische producten. Ze zijn vooral actief in de automotive-, doe-het-zelf- en industriële segmenten.
Op de locatie in Wolvega waar meer dan honderd miljoen spuitbussen per jaar worden gemaakt, krijgen ze vaak de vraag hoe de productie er uit ziet. Om aan die vraag te kunnen voldoen heeft European Aerosols MSTRWRK gevraagd om deze welkomstvideo te produceren.

Ga er maar voor zitten, want presentatrice Eva van den Dam neemt je samen met Jannick de Jong van European Aerosols door de productielocatie in Wolvega.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Koninklijke Oosterhof Holman. Dat predikaat krijg je niet zomaar.
Oosterhof Holman heeft inmiddels een historie van ruim 110 jaar!

Ze denken graag groter en vandaar dat hun ambitie niet stopt bij het simpelweg aanleggen van infrastructuren. Ze denken aan het grotere geheel, daar waar we allemaal onderdeel van zijn.
Met de ambitie om een beter leefklimaat te creëren, dagen ze zichzelf, de medewerkers en hun partners uit om groter te denken.

Om nieuwe medewerkers aan te kunnen trekken, heeft Koninklijke Oosterhof Holman ons gevraagd om gezamenlijk een arbeidsmarktcampagne te ontwikkelen. De campagne is gericht op de meest voorkomende vacatures binnen het bedrijf. Daarbij hebben we één algemene sfeervideo geproduceerd welke ondersteund wordt door korte video's die ingezet worden via een online advertentiecampagne.
In deze video komen Stefan, Marco en Corina uitgebreid aan het woord over hoe het is om te werken bij Koninklijke Oosterhof Holman.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Energieke communicatie. Dat kenmerkt communicatiebureau byteffekt nog wel het meest. Voor hun nieuwe positionering vroeg byteffekt ons hun ode aan de communicatie te produceren. En een nieuwe positionering vraagt ook om een nieuwe brandmovie toch? Daarin staat 'benut alles' misschien nog wel het meeste centraal. De video bestaat dan ook uit uit energieke momenten. Gevangen in memes, gifs en nieuwsfragmenten.

Effectieve communicatie die je pakt, raakt en beweegt Daar zorgt byteffekt voor. Dus kijk die toffe brandmovie en 'mis niks'.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Tangenborgh is een zorgorganisatie in Drenthe en is gericht op ouderenzorg. Daarbij licht de focus op wonen, zorg en welzijn. Ze zijn thuis in de regio en staan dichtbij de mensen.
Om nieuwe medewerkers, ervaren mensen in de zorg of zij-instromers, te bereiken hebben ze ons gevraagd om deze videocampagne te produceren.

Op basis van ervaringen van de zorgverleners, schreven we een voice-over waar hun passie en interesses in terugkomen. Dit laten we vervolgens zien door pakkende beelden. Met dit concept laten we zien waarom de zorg zo’n mooi beroep is. Het persoonlijke karakter, de sfeer en plezier staan voorop in dit verhaal. Prachtig om te mogen maken.

De campagne bestaat uit één algemene video en drie korte afgeleide versies daarvan. De korte versies zijn gemaakt om los van elkaar in te zetten op Social media, organisch en/of gepusht met advertenties.

Op deze pagina vind je verschillende cases waarin wij onze expertise met veel plezier hebben toegepast.

Het evenementenbureau van de gemeente Heerenveen, Regio Heerenveen 'n Gouden Plak wist het WK IJshockey voor vrouwen onder de 18 jaar naar Heerenveen te halen. IJshockey is misschien wel de snelste teamsport ter wereld en minder bekend bij het grote publiek dan bijvoorbeeld het langebaan schaatsen.

Speciaal voor de jongeren in de gemeente hebben wij deze promo geproduceerd, als onderdeel van een scholenpakket die op diverse scholen in de gemeente is gebruikt. Hierin beantwoordt Roos Karst, ijshockey international, vragen die vooraf waren ingestuurd door leerlingen uit Heerenveen. Een speelse manier om meer te weten te komen over de ijshockey sport. En als klap op de vuurpijl mochten alle leerlingen ook een wedstrijd tijdens het Wereldkampioenschap bijwonen.

Contact

Pluto 13
8448 CM  Heerenveen

mail@mstrwrk.film
0513 640 800

3mfy4sdxun3n44w6p9jmknmkq3gg666adsgzpkadkp4qsmjqpj9awpibioqs8533ruyq5gm62z67fhpvny4gmj7tkinp9h69jxw