MoTip is voornamelijk actief in de automotive, de doe-het-zelf en de industriele markten. Ze zijn marktleider in diverse (auto)lakken en technische sprays. Wanneer je de spuitbussen ziet, herken je ze vast wel. Jaarlijks worden er meer dan 80 miljoen spuitbussen geproduceerd.
MoTip had de wens om het nieuwe Hybrid product anders te presenteren dan normaal. Meestal maken ze gebruik van het 'How To' principe, wat vooral effectief werkt voor de professionele markt. Dit product willen ze voornamelijk voor de particuliere consument op de markt brengen. Dat vraagt een iets andere benadering.
Voor deze videoproductie kwamen wij met het idee om het product in een vintage 'hipster'-achtige manier te produceren. Creatieve doe-het-zelvers willen we daarmee extra aan spreken. Een vlottere montage, sounddesign en een vintage locatie maken het een mooi geheel, wat MoTip een nieuw gezicht geeft.
Producer
Ype Koopman
Director Of Photography
Matthias Maaskant
Editor
Matthias Maaskant
Sounddesigner
Jurian Gerard